Nog steeds over van een donor GTI:
houtensportstuur met adapter... al zou je het alleen voor de adapter doen..
€15
Antenne 16v aluminium stokkie, met antenne kabel (kort model antenne)
€15
ovaal DTM op-las-stuk
€40
Raceland luchtfilter
€20
Het hemeltje
uit de GTI golf II
model met schuifdak. Het betreft dus de 'gewilde' (uch) zwarte hemel die in de GTI is geleverd... Ik heb de stijlen er bij, het paneel voor de onderkant van het schuifdak, het zwengeltje... de dopjes.... euhmz... de hoedeplanksteunen, en hier zitten 'originele' boxen onder... de 'handhanghendels' die klappers voor aant dak... vergeet nu niks geloof ik... ? (geen schuifdak dus, wel de 'bekleding' ervoor)
€ 45
Complete kachelradiateur met aanjager en aanhang... Het hele systeem zal ik maar zeggen... mail/msn even voor specifieke info.
€ 10
3-puntsgordels liggen met spanners, 1 is stuk maar wel te maken volgens mij, de bevestiging van de gordel aan de spanner is los, beetje hobby-en misschien... of ga van 1 uit anders. Ze zijn geel...
€ 15
Benzine tank Golf II... Voor de liefhebber zelfs nog vol... :? (krijg het er maar eens fatsoenlijk uit)
€ 15
paar kleine dashboard onderdelen... een kastje onder anderen... middenconsole. tot €5
Ik zou zeggen..: bij belangstelling en voor foto's of info.. mail even of gooi me in je msn.