Quote:
Originally Posted by Zestienkleppen
@Pieter; bedankt, eerst eens kijken of het zo wat wordt.
@Jan & Fred; ik zou graag weten wat jullie bedoelen, volgens mij heb ik het ergens verkeerd. Ter info onderstaand plaatje, wat ik begreep is dat je minimaal de onderdelen 4, 4b en twee maal 9 moet bestellen, eventueel ook nwe stofhoezen.

|
Ligt aan de uitvoering, er zijn er die hebben een linker spoorstang/kogel zoals aangegeven met 4, maar er zijn ook uitvoeringen die hebben links én rechts de boel zoals aangegeven met 4a, daar kun je alleen volstaan met het wisselen van 4b
MITS de speling alleen daar zit, de andere kant
KAN ook speling hebben, maar dat is niet veel voorkomend, omdat die slechts een simpele beweging maken..tja als die kant speling heeft, zal je het complete spul moeten vervangen...
Effe kijken hoe het bij jou zit brengt duidelijkheid..
PS1, dat soort zaken moet je NIET bij VW bestellen, universele onderdelen leveranciers leveren kwalitatief net zo goed spul, maar tegen beduidend lagere prijzen ....
PS2, Meet van de voren hoever de contramoer op de draad zit, dan kun je na montage van nieuwe kogels, de boel bij benadering weer goed zetten, want je zal wel de boel moeten laten uitlijnen na een dergelijke ingreep, als je dan effe de boel zo zet zoals het nu is kun je in ieder geval redelijk safe naar de uitlijner rijden