View Single Post
  #5  
Old 09-01-2012, 14:51
DragonGr Dragon DragonGr Dragon is offline
VW Guru
 
Join Date: Feb 2006
Posts: 994
Send a message via MSN to DragonGr Dragon
Default

Quote:
Originally Posted by Joris_MK1
Daar zou ik dus eens naar kijken, het is een beetje dat zoeken als hij stationair draait he, niet dat hij consequent van toerental verandert, maar een lichte schommeling. Daar heb je zonder meer gelijk in, weet ook niet hoe je dat moet doen, mijn eerste auto is een auto met carburateur.
Maar een te arm mengsel is ook niet goed voor je motor, daar komt veel te veel warmte bij vrij, vooral slecht voor je kleppen. Vandaar ook dat hij het niet bij kan koelen, zelfs in de winter.

Qua verbruik merk ik niets verschil nu ik van sproeier 122 naar 128 ben gegaan, dus dat verschil is echt minimaal, het verschil in rijden is echt groot!


Leuk he carburateur. Ik rijd ook nog een 1800 met GU motor (Pierburg 2E2). Die loopt helemaal perfect, wat een genot is dat dan!
Reply With Quote