Hallo vwfans, ik ben Marc 21 jaar en ik kom uit sittard.
Sinds kort in het bezit van een golf 2 1.6 benzine uit 92, auto was door de vorige eigenaar al vanalles aan gedaan oa vmaxx schroefset g60 bumpers en lijsten, gti deurlijste, heldere achterlichte, smoke knipperlichte in de bumper, us style stadslicht, bbs lm replica`s in een kinky kleurtje

.
ook zat er een radio in en dvd scherm, helaas was dit een beetje beun gedaan dmv de halve orginele bedrading te verknippen, ben inmiddels al begonnen met het een en ander fatsoeneren, afgelopen weekend de golf aan de voorkant nog wat omlaag geschroefd, heb nu nog ongeveer 4cm draad over alleen kan die op het moment voor niet lager door de bandjes, loopt nu lichtjes aan als ik helemaal instuur, achter kreeg ik helaas de ringen niet meer los, heb al een halve bus wd40 erop leeg gespoten maar dat mocht niet baten, binnenkort even proberen om met staalwol oid de troep van de schroefdraad af te krijgen want zoals die nu staat is geen gezicht.
Plannen:
aantal dingetjes wat ik eraan wil veranderen, zit erover te denken om de lijsten matzwart te spuiten zodat ze er weer orgineel uitzien, nieuwe gril deze is aan 1 kant gebroken, booskijker (gewoon zon rechte strip), van de zomer andere wielen (nog geen idee wat voor iets) smoke koplampen met kruis, smoke mistlichte in de voorbumper en als eerste een andere uitlaat, nu zit er zon dtm geval oid onder, links en rechts een ovale pijp, rammelt als de neten en ziet niet uit.