13-01-2012, 23:07
|
 |
Postwhore
|
|
|
|
Oke ff alles overboord ik heb een setje gekocht complete fusee's van 288 mm van een passat vr6 je hebt geen plus onderstel als ik het goed begrijp de grap is dat iedere kenner zal zeggen dat het niet past  dit klopt ook het enige wat je voor moet doen is de metalen plaatjes van de de fuseekogels iets opboren en het past gewoon
nu heb je wel je voorremmen aangepast maar achter nog niet neem deze gewoon van een golf 2 of 3 achterasje kompleet achter kost ongeveer 150 euries
maar dan als je echt goed gebruik wilt van je remmen denk ik je ook een grotere rembekrachtiger moet gaan van de vr6 het nadeel hiervan is dat je ook je leidingen moet aanpassen
ik rijd dus met een gewoon onderstel en golf of passat syncro remmen
het leuke ervan is ook dat je de remmen uit kunt breiden naar 312 mm dmv een adapter het nadeel is dat je minimaal 15 inch moet rijden
ik rijd in wintermode met 15 inch long beach orgineel g3 en zit maar een paar mm tussen velg en klauw 
Mk3 tDI pd asz performed by buning tuning! Uhm engine soled  ! already in the house vr6 T NO changed again in a vp tdi
Audi Allroad v6 Bi-Turbo
|