Zo weer eens een update, even niets aan de auto kunnen doen wegens te druk met eigen werk.Ook wel weer fijn, kon het dak effe mooi "zetten"
Afgelopen vrijdag en vandaag toch weer het nodige gedaan. Helaas ook weer wat tegenslag.
Een van de dingen die tegenzitten is een afgebroken ontluchting van een remklauw. Bij een poging om het afgebroken stukje eruit te krijgen met een bitje sneuvelde ook het bitje waardoor ik nu met een afgesloten remklauw zit....balen. Onderneem deze week nog een poging om hem weer vrij te krijgen en anders ga ik opzoek naar een ander exemplaar ... Shit happens.
Andere leuke, we wilden het raam terug plaatsen (met chromen pees) maar kwamen erachter dat we het verkeerde rubber hadden....ook fijn. Per ongeluk verkeerde besteld en het ligt er al een paar weken dus terug sturen is helaas geen optie meer. Even achter het juiste rubber aan dus.
De afgelopen dagen veel kleine dingen gedaan , niet echt foto's gemaakt ervan. Een greep uit de werkzaamheden: Stuurbekrachtiging weer gemonteerd,paar kleine lekkages verholpen aan het koelsysteem (vooral losse, of nog net niet lekker op zijn plaats zittende klemmetjes) Bekabeling van CV, audio en alarm gelegd.
Ook al weer het e.e.a aan dingen terug gemonteerd zoals de (in kleur mee gespoten) B Stijl kapjes met rubbers , raam rubbers sierlijsten etc.
Langzaam maar zeker komt het eind in zicht. Laatste uitdagingen hebben we met de kabelboom (gaat vooral even om de pompsturing en het pas maken van het EPS uitlaat systeem.
De stand van zaken: Effe proefpassen..

Zie de reflectie van het magazijn in de verse lak..
Chromen accenten:

Met of zonder embleem, heb ze allebei dus veranderen kan nog..ik ben er zelf nog niet uit:
We hadden ook weer de nodige aanloop vandaag, gezellig maar het scheelt weer wat tijd.
Komende zaterdag gaan we de clipperset terug plaatsen en ons concentreren op de laatste uitdagingen. Hopelijk kunnen we dan echt gaan kijken of we hem weer tot leven kunnen wekken maar dat komt vast goed.
Inmiddels is het eind september 2011