
22-01-2012, 16:57
|
 |
Married to PC
|
|
Join Date: Mar 2008
Posts: 3,485
|
|
Wat De Pul al zegt type kabelboom is zeker van belang. de stekkers aan de zekeringkast kloppen van geen kant als je het oude type(Central Electric1) kabelboom probeerd te knopen aan een nieuw type (CE2) dus kijk hier naar, en scoor desnoods een kabelboom van het nieuwe
oud model CE1:

nieuw model CE2:
aslastafhankelijke remdrukregelaar regelt de druk, afhankelijk van de aslast.
Oftewel,
hoe zwaarder de achteras beladen, hoe dieper de as inschaart.
De regelaar zorgt dat er meer remdruk op de achterremmen komt te staan.
met een schroefsetje wordt er niet zoveel geschaart dus moet je hem zelf even goed stellen.
En deze is te vinden vanaf de 1.8 8v ja (90pk)
__________________
Octavia Combi 1.6tdi - Daily
'Dark burgundy' Golf 2 1.9 tdi 161pk/366nm 1990 - Sold to Gijs. 
'Calypso Green' Golf 2 1.8i GL 1990 - rear ended ?
|