31-01-2012, 10:22
|
 |
Postwhore
|
|
|
|
Ja, ik ben van 55 Ah naar 44 Ah gegaan. Die "nieuwe" accu is trouwens niet een uit de winkel maar uit mijn eigen voorraad. Die had ik al een tijdje maar nog nauwelijks gebruikt. De 55 Ah accu bleek echter niet meer goed te zijn. Die 44 Ah accu is wel in orde.
Ik had vannacht de zekering van alle interieurzaken [CV, verlichting e.d.] er uit. Ik zag een plek op het dak waar de sneeuw gesmolten was boven de verlichting dus wellicht word daar stroom verspild en warmte gecreƫerd.
Zo meteen naar buiten [bleh koud] en proberen. Anders ga ik voor een zwaardere accu, een van 62 Ah, die er volgens de automaterialenzaak in zou moeten en dan ga ik op zoek naar mijn lekstroom. Ik had gister bij de automaterialenzaak de boel laten testen, accu, startspanning en laadspanning, dat was allemaal in orde. Dus ik vermoed ergens een klein lekstroompje.
Edit, nu startte die dus wel, redelijk makkelijk ook. Moest wel even doorstarten om de oude diesel aan de praat te krijgen maar dat ging allemaal goed. Voor nu laat ik de zekering er maar even uit.