View Single Post
Old 12-02-2012, 13:50
Harmster Harmster is offline
Forum Newbee

Thumbs down startprobleem gti pl

De laatste tijd wil de golf met koude start niet blijven lopen,hij slaat direct aan maar vrijwel direct daarna zakt die weer in.
Polak hou je een teentje gas erbij blijft die niet lopen.
Ik heb het geteld en gemiddeld zit ik tussen de 15 en 17 keer starten voordat die bijft lopen,zodra die eindelijk loopt moet ik hem 15 a 20 seconde op 1500 toeren houden en dan pas aanrijden anders zakt die weer in en slaat die weer af.
Als de motor een beetje temperatuur erin heeft start die gewoon en loopt die prima.
Ik heb een grote beurt uitgevoerd met rotor verdeler bougies brandstoffilter etc zonder resultaat.
Ik heb de pomp in de tank eruit gehaald en gecontroleerd,deze ziet er goed uit.
Ik heb zojuist de koudstart injectie vervangen samen met de stappenmotor,temperatuursensor en thermotijdschakelaar maar ook dit maakt geen verschil.
Ook heb ik de brandstofleidingen gecontroleerd en een aantal uitgedroogde slangen vervangen.
De spinnenkop met luchtweger zien er goed uit maar heb uit voorzorg alles tot en met de gasklep gereinigd,maar ook dit zonder resultaat.
Ik heb de spanning op de koudstartinjector gecontroleerd met starten en daar krijg ik dan 8 seconden spanning op.
Kan iemand mij verder helpen waar ik dit in moet zoeken,als ik zo door ga heb ik denk ik binnenkort ruzie met de straat en een kapotte startmotor.

Alvast bedankt
Harm.
Reply With Quote