Hallo,
Als nieuweling op dit forum zal ik mij zelf even inluiden.
De auto waar mee ik begon was een oude golf 2 uit 1985
een import uit duitsland met een 4 cil 1.6
zo zag hij er uit toen ik hem net had
nouja goed toen begon het met de standaard dingen zoals verlaging emblame loze grill enz.
toen kwam hij er al snel zo uit te zien
toen vrijkort daarna is de 1.6 er uit gegaan en hebben we er een 1.8 8v in gehangen die er nu nog in hangt.
heb gelijk een complete set elektrisch verstelbaare recaro`s gekocht met deur panelen en alles zonder instap schade.
omdat ik swinters was door gegeleden over een stuk ijs had ik besloten om de auto een andere kleur te geven.
met de roller. dit was het resultaat
eerst:
[dit was mijn eerste auto die mij eigelijk meer gekost heeft dan dat hij opzou leveren heb ik besloten om hem in onderdelen te verkopen of in 1 geheel zonder recaro`s.
ik heb mijn ogen gelijk laten vallen op een golf 1 wat een soort droom auto was voor mij

dus deze heb ik sinds kort op gehaald.
nog wat foto`s er bij
ik heb bbs rs 001 gekocht voor de mk1! sinds kort en ben bezig met het opknappen
zo kocht ik ze
Bezig met uit elkaar halen, ze waren nog nooit uit elkaar geweest dus dat is mooi natuurlijk
tot nu toe 1 gedaan de rest moet nog
en ik heb een inlaat van een kr overgenomen van een maat van me. die heb ik zelf ook nog even hooglans gepolijst en ben vandaag bezig geweest met het opnieuw verven van de letters in de bijna orginele kleur
En de oude velgen van me golf 2 op me mk1 gezet tijdelijk
hij staat nog vrij hoog komt ook omdat achter banden maat 195 55 15 op zit en voor 195 50 15 maar dat is een volgend puntje waar k naar zal kijken