View Single Post
Old 20-02-2012, 21:54
roy-mk1's Avatar
roy-mk1 roy-mk1 is offline
Volksforum Aandeelhouder

Weer eens een update!

Om net zo snel weer stil te komen heb ik gti schijven+blokken gemonteerd.
De oude waren massief en die waren al redelijk krom en slecht aan het worden. Dit remt vele malen beter.

Heb lichtmetalen seat velgjes gekocht via et forum met goede winterbandjes, die heb ik de staalborstel eens laten zien en dit is het resultaat.

Ziet er voor 2 weken mooi uit, nu zijn ze weer helemaal verweerd.
Binnen kort eens kijken voor een leuk zomer setje. Ben er over aan het denken op G60 sebring velgen met 195/50/15 te monteren. Niet opvallend maar toch netjes. Wat denken jullie?

Ook zijn er verschillende dingen gelast onder de voorschermen, en wanneer er tijd is word de reservewiel bak gelast.

Ook hebben we voor de winter nog een standkacheltje ingebouwd, en die heb ik goed kunnen gebruiken. Is snel snel ingebouwd, dus niet netjes. aangezien de auto in het voorjaar opnieuw gespoten word, word die daarna netjes aangesloten.

De originele verstuivers waren slecht, en een was zo slecht dat die begon te lekken. Nieuwe verstuivers kosten 550€, En gereviseerde verstuivers met grotere nozzles van Bosio PP764 kosten 325 Euro. Dus de keuze was snel gemaakt. Met deze verstuivers krijg je een vermogen van ongeveer 135 PK, en met een chip erbij moet 150/155 haalbaar zijn. En dan ben ik qua vermogen tevreden, want het moet ook betrouwbaar blijven.
Reply With Quote