View Single Post
Old 23-02-2012, 15:49
Vains's Avatar
Vains Vains is offline
REALLY Bored

Default Polo 86c G40 genesis

Een paar maandjes terug heb ik de Passat Vr6 verkocht aan mijn zus vanwege de komst van een dochter en omdat ik even een goedkoop wagentje wilde rijden... Eerst was de bedoeling om een Jetta MK2 te rijden met een NZ blokje maar daar was ik snel op uit gekeken

Daarna kreeg ik de kans om een G40 genesis te kopen die Area51 aanbood hier op het forum. Dus een trailer gehuurd en naar Den Haag vertrokken om de G40 op te halen. De staat was niks moois, maar er zat een berg aan onderhoudsfacturen bij..dus toch maar meegenomen

Zo stond hij erbij:

Er moest genoeg aan gedaan worden. Zo heeft de wagen diverse deuken en krassen, lekte de wagen olie en laadde de accu niet meer bij.
De olielekkage bleek een lekke nokkenas keerring te zijn en het niet bijladen lag aan de spanningsregelaar

Toen als eerst een setje originele G40 wielen gekocht met winterbanden erop, een nieuwe rechter spiegel en deurlijst gemonteerd en het beestje eens gewassen. Hij staat er nu als volgt bij (ongewassen):

In de tussentijd 11.000 km (in 4 maanden tijd) gekacheld zonder problemen en ook het een en ander aan spullen verzameld.
Het plan was om er geen geld aan aan te geven maarja ik kan het helaas niet helpen