
25-02-2012, 20:39
|
 |
VW Guru
|
|
Join Date: Nov 2007
Posts: 876
|
|
Quote:
Originally Posted by Audi1981
2 dingen;
- de diameter van de pomp plunjer kun je veranderen
- de kegel van de LDA kan je wisselen door één met een ander profiel
beiden geven winst in de hoeveelheid brandstof die je max kan inspuiten, maar het verwisselen van de pomp plunjer komt neer op het monteren van een andere pomp en het afstellen daar van 
|
was dit in de audi al gebeurd ^^ ?
edit; nee, dus heb ik het vandaag maar gedaan. wordt die wel iets vlotter van. en roet iets meer als je op het gas gaat ...
wat ik heb gedaan is de LDA eruit halen, kwart slag draaien en weer monteren. hierdoor komt de steilere kant naar de d-riem kant. en heb je met hogere druk iets meer diesel. 
__________________
Jetta Mk1 '83 1.8 DX [project]
Bora Mk4 '00 1.8T AQX [daily]
Audi A3 '03 2.0TDI BKD[daily]
|