
27-02-2012, 00:12
|
Forum Newbee
|
|
Join Date: Dec 2005
Posts: 10
|
|
Quote:
Originally Posted by dekilo
Er zullen altijd wel dingen zijn die aangepast moeten worden.
Ik ben van een 1100 GG motor naar een 1100 FA motor gegaan en er waren ook behoorlijk wat kleine dingetjes die aangepast moesten worden.
Uitlaatspruitstuk was anders, uitlaat paste niet meer.
Aansluiting schakelstangen waren anders pijpje van uitlaat naar carb moest dicht gelast worden. en nog een paar dingetjes.
|
Mjaah weet je...ik denk dat je een hoop dingen kunt opvangen door t originele wat daadwerkelijk bij de motor hoort te gebruiken zoals motorsteunen,baksteunen,aandrijfassen,spruitstuk etc.
Mocht de uitlaat niet passen dan is dr altijd wel een bochtje te maken of zelfs flexibel (zit ook onder type I origineel) dus daar ben ik niet zo bang voor.
Ooit toen ik nog een dummy was (niet dat ik nu pro ben maar ergens tussenin  ) kocht ik een 1600 blok van een cabrio...is ook type I alleen....zucht...verderneuzen had me veel geholpen want qua techniek was t een type II  !
Die fout wil ik nu uitsluiten eer ik op zoek ga naar zo-n blok en aangezien ik niet zo-n geweldige lasser bent begin ik niet aan de motorsteunen om te lassen...vandaar op zoek naar een betere pasklare oplossing.
Maar ik sta open voor ideeën en suggesties....
|