
29-02-2012, 23:26
|
Forum Regular
|
|
Join Date: Sep 2007
Posts: 188
|
|
Quote:
Originally Posted by Gertjan
Ik ook.
Ik ben van benzine naar diesel gegaan, en heb het volgende gedaan:
-dikke draad vanaf zekeringkast naar gloeibougies
-draadje vanaf de zekeringkast voor het gloeilampje naar m'n chokelampje getrokken, precieze locatie weet ik niet meer maar is makkelijk te vinden
-zwarte draad die normaal de caburateur van contactgeschakelde stroom voorziet naar de pomp
@gtsi-r, dat van de koelwatertemp wist ik niet, verklaart wel waarom ik altijd even lang moet gloeien ook als ie warm is 
Zal ik binnenkort eens even aansluiten dan 
|
a als het goed is heb e twee koelwater sonsoren op de t stuk zitten voorop de motor.. 1 horizonlaal en 1 vertikaal.. is een kunstof huis waar ze in zitten..
als je hem niet aansluit zal hij altijd lang willen gloeien jah!
__________________
Gtsi-®
Automotive Test Engineer.
|