View Single Post
Old 07-03-2012, 06:13
gooigolf's Avatar
gooigolf gooigolf is offline
Forum junkie

Quote:
Originally Posted by Blaauwwiekel
Motor ligt erin, en liep gister avond al. Maar alle puntjes moeten nog even op de i
Maar uiteindelijk meerendeels zelf gedaan, ik zag er tegen op waarop een vriend zei, leg maar op de brug op de sloperij, en is er wat, ligt het er wel, en vragen kun je stellen loop er wel om. En zo is het gegaan. En hij zit. Had wel even de pech dat er een bout brak van achterste steun, die met 3 vast zit. Daar bleef motor op hangen, en sloeg los tegen de plaat waar chassis in geslagen zit, die krulde op, en heb ik met een paal terug gemept, maar niet teveel aan komen. Tis nu nog leesbaar. Maar verder zit de motor er heel mooi in, enkel zit ik nog met de poulie waar de stuurbekrachtiging over liep.Die komt erg dicht in de kuip/balk. Maargoed even proberen, anders flex er maar een keer bij. Verder morgen blik schone olie erin, en dan gaan we ervoor.
We hedden hem gister gevuld, maar de motor was nooit afgetapt, en nu zit er veel te veel in, we dachten hij is leeg, en hebben er 4,5 liter ingedaan. Maar is nu veel meer liter. Dus maar weer leeg.

hallo kerel supper dat hij loop ..
maar maak maar alvast een kom in je balk hij gaat hem zeker raken ..
loopt nu vrij maar als je de bocht om gaat . dan komt hij er tegen aan ,
succes verder ..
Reply With Quote