View Single Post
  #34  
Old 11-03-2012, 17:47
Jelle-Mk1G60's Avatar
Jelle-Mk1G60 Jelle-Mk1G60 is offline
Postwhore
 
Join Date: Mar 2010
Posts: 1,285
Default

Zo, het blok is klaar. Enkel de motorsteun moet er nog op en dan kunnen de poulie's er ook terug op. Maar ik wacht nog op de motorsteunen. Die is rob G60 voor me aan het regelen. Ook onmiddelijk een nieuwe schirck carterpan gekocht met de spatplaat bij, na een onenigheid op het forum hier maar gelijk nieuw gekocht. G-lader en alternator komen er pas op als het blok in de wagen liggen, heb ik iets meer plaats om de motor erin te hangen.



Ook nog een rot plekje aangepakt en terug netjes gelast.



De wagen staat op mijn werk. Nog een leuk cadeautje gekregen van iemand.
Een hele kap in de wielboog links achter.



En de versnellingsbak alle syncromessen vernieuwd, tandwielen die er niet al te fris meer uitzagen ook maar nieuw besteld. In totaal voor een kleine €700 aan nieuwe roulementen en tandwielen e.d.



MAAR!: Nu komt het. toen we gisteren de 2 helften terug in elkaar wouden zetten bleef er een Opening van ong1cm. de 2 helften passen dus niet meer op elkaar. Volgens mijn eerste gedachte, is het onderste deel niet hetzelfde. (Nr 14 op de tekening). Momenteel ben ik het dus even beu met de versnellingsbak. Omdat het dus een vriend is waarop ik steeds moet rekenen om de versnellingsbak in elkaar te zetten. Ik heb bij VW alle onderdelen besteld met de code van de versnellingsbak. En er was een verschil maar wij dachten dat VW dit onderdeel mss vernieuwd had.
Dus als iemand me kan helpen graag!

Ga mss zelfs op zoek naar een andere 02A bak, ik meende dat er hier op het forum wel zitten die versnellingsbakken reviseren, aanpassen?
__________________
Wie ben ik? --> KLIK

Speelgoed:
-Mk1 G60 Project
Daily Drive:
-Mk3 1.9TD SOLD
-Mk4 1.9TDI 232Pk & 437Nm SOLD
-Audi A4 b7 break S-line
Reply With Quote