Deze discussie heb ik regelmatig gehad en zie ik regelmatig voorbij komen
Ik wil hier dus even inhaken op het gebruik van klokkerholm, wij gebruiken het namelijk tamelijk vaak en ik schaam me daar niet voor, al lijkt het volgens het bericht van bprijs dat dit wel zou moeten.
Ik moet wel zeggen dat we in ons werk eigenlijk alleen inlas delen gebruiken, ik ben van mening dat elke deel, van welk merk dan ook, nooit perfect past.
Alles moet pas gemaakt worden en elk deel wordt verbouwd zodat het perfect past op de bedoelde plek.
Pas maken kost tijd, daar betaal je voor, alleen het verschil in tijd voor het pas maken bij een plaat van bijvoorbeeld van Wezel of klokkerholm is niet te vinden.
Waarom dan niet besparen op het plaatwerk? Ik durf voor veel gevallen klokkerholm prima aan te raden aan onze klanten.
Maar goed, bij TS gaat het om de front en gardebou's, een passcherm dat geschroefd wordt van klokkerholm is niet altijd even goed, ik zou voor deze klus dus ook een orgineel of duur plaatwerk deel aanschaffen
Enige wat ik met dit bericht wilde zeggen is dat klokkerholm niet per definitie de grootste rotzooi is zoals wordt gezegd (sorry bprijs), en nee, ik of wij hebben geen andelen in klokkerholm