View Single Post
Old 18-03-2012, 15:30
Ruud_mk1's Avatar
Ruud_mk1 Ruud_mk1 is offline
VW Enthousiast

Toch nog ff bezig geweest. Ik heb de kabelboom zo goed als klaar, maar ik blijf nog met wat bedrading zitten. Ten eerste onder de motorkap 2 draadjes waar geen stekker aan zit, een zwart/witte en een zwart/gele.

Ten tweede bij de zekeringkast een enkele bruine draad met zwart stekkertje, een rode enkele draad met een blauwe connector, nog een zwarte connector met een groene en een zwart/witte draad en een losse rode draad (op de achtergrond)

Verder heb ik alles gedaan zoals het zou moeten; D8 doorverbonden met E2 voor de mk3 tellers, de waterpomp (koelmodule) naar D3 (spiegelverwarming) enz. enz. De gaatjes die overblijven kloppen wel (koplampsproeiers, airconditioning ed zit er niet op). Ik ben geen speed sensor draad tegen gekomen, dit zou een blauwe connector met een blauw/witte draad moeten zijn. Kan het dan kloppen dat dat bij mij die rode draad met blauwe connector is? Die zou nl. naar W/01 moeten.

Iemand enig idee? Dat zou mooi zijn want ik wil er niet op gokken dat m'n kabelboom straks op rookt. Let trouwens niet op die paar kroonsteentjes, die gaan er nog wel tussenuit