View Single Post
  #22  
Old 25-03-2012, 23:54
golf2 abuh's Avatar
golf2 abuh golf2 abuh is offline
VW Addict
 
Join Date: Sep 2009
Posts: 515
Send a message via MSN to golf2 abuh
Default

ik snap dat de basis in orde moet zijn. vandaar nu ook de stappenmotor ipv die extra luchtklep. die brandstof pomp, want die er onder zat was helemaal op sterven na dood.daar moet nu dus alleen nog de accumelator tussen(bedankt voor de tip) verder is er door mijzelf nog niks aan de bekabeling gedaan.en weet dat er helaas teveel aan "geprutst" is door vorige eigenaren. de garage heeft iig de draden van de koudstart afgeplakt.omdat die geen stroom zou krijgen hebben ze die tussen de startmotor gezet. dat moet dus ook nog nagekeken worden,maar ik ben bang dat ik het dan zelf verkloot.

welke van de 3 temp.sensoren is trouwens de belangrijkste? met de geel rode draad tog?
en is het goed of fout als de lopende motor niet reageerd als ik deze stekker losmaak?

iig zal ik nog even een drukaccumelator op de kop tikken, en een luchtfilterbak. en dan laten afstellen,dan heb ik iig de basis in orde. dat is dan de juiste manier om verder te gaan tog?

iniedergeval bedankt alvast voor alle tips en uitleg.
Reply With Quote