View Single Post
Old 26-03-2012, 22:06
Mk1-Addict's Avatar
Mk1-Addict Mk1-Addict is offline
Postwhore

Ook ik ben maar eens even in de "pen" gekropen:

hallo Chris,

ook van mij even een bericht, ik volg de hele soap op het forum niet heel strikt maar zou wel graag weten waar de shirts blijven.

Helaas kan ik niet begrijpen dat een mens niet ergens tijd heeft om even een reactie te posten, je zou er heel veel mensen wat geruster mee maken. Het verhaal dat je dat niet lukt vanaf de telefoon vind ik wat sumier, een PC is snel gevonden en met 5 minuten is een reactie klaat m.i.

Anyway, jouw pakkie aan, graag reactie op mijn vraag

Met vriendelijke groet, Huibert aka MK1-addict

Binnen een dag zijn reply:

Heej Huibert,

De shirts zijn bij de Nederlandse douane vastgehouden en uiteindelijk terug gestuurd naar de douane in de VS. De omschrijving van de inhoud was blijkbaar niet in orde.

Hoe het nu precies met de status van het pakje staat kan ik niet zeggen. Zover ik weet is het weer terug onderweg van de douane in Amerika naar de douane hier in Nederland.

Daar zal het dan weer opnieuw beoordeeld worden op waarde, en dan hopelijk eindelijk naar mij verstuurd worden.

Groeten, Chris.

Geen reactie op mijn opmerking over het niet reageren op dit topic, voor de rest een keurig antwoord waar ik helaas nog geen zak voor koop overigens, maar wat moet ik anders dan wachten?? voor 4 tientjes een zaak beginnen? ze zien me aankomen dusss, we wachten maar weer af

VW Eos '06 2.0 TFSI, daily --> bagged
VW Touran Highline 7-zits '11 1,2TSI, family
Reply With Quote