Zag je PB Arnold. Ten eerste; je kunt gewoon je originele tank gebruiken met een brandstofpomp van minimaal een GTI (mk2 gti 16v levert volgens mij wel 30% meer brandstofdruk dan je eigenlijk nodig hebt)
En over je vraag: MJMAutohaus is zeker een aanrader, alle onderdelen die ik heb ontvangen zijn origineel VW of in ieder geval Duits (lees elring, Victor Reinz pakkingen enz. enz.). Ik had nog wel wat vragen over de nieuwe type geleiders op een vroege VR6 en een kettingspanner die volgens mij niet paste, maar ze hebben veel expertise in huis en ik werd vlot met mijn vragen geholpen. Voor al het spul wat ik besteld heb moest ik inclusief verschepingskosten 532 euro (toen 717 dollar) betalen. Helaas kreeg ik nog een naheffing van de douane voor de invoerrechten en douanekosten, dus kwam ik op een totaal van 635 euro. Verzendtijd is ongeveer 2 weken, ik had alleen de pech dat ik 1 dag voor de kerstvakantie had besteld dus ik was 4 weken verder

Heb er wel een lijstje van, misschien dat er een kenner is die hier wat Nederlandse VW-dealer prijzen kan geven..
Thermostaat
Thermostaathuis pakkingset
Oliekoelerpakkingset
Onderblokpakkingset compleet
Gasklephuispakking
Set van 6 bougies (FR8LDC)
Koppakkingset compleet(koppakking zelf, in/uitlaatspruitstukpakking/ klepdeksel enz.)
Kopboutenset
Distributiekettingen onder en boven met spannerbout en geleiderails
Multiriem (continental)
Kunststof koelpijp inclusief afdichtingsringen (goede aftermarket)
Peilstokafdichter
Waterpomp met metalen schoepen
Volgens mij heb ik flink geld bespaard, maar reken het even na. Heb ook nog wel ergens een bon op de mail staan als je daar nog wat aan hebt. In m'n thread staat ook wel ergens een foto van het geopende pakketje, kijk maar even rond. Hoop dat je hier wat aan hebt.