Nog een paar plaatjes posten??
interieurke schiet al aardig op
zelfs belangstelling uit engeland voor mn bus
nieuwe bumpersierstrippen gekocht, maar zoals gewoonlijk lijkt het niet echt
dus maar weer aan de gang om het een beetje toonbaar te maken
en dit ist geworden
Tjonge jonge wat gaat er een tijd zitten in het opbouwen van zo'n deluxe zeg
gisteren en vandaag aan het stoeien geweest met de bumpertrim aan de voorkant.
Eerst maar eens de trim aangepast zodat het er uitziet zoals het hoort!
rondingen ingeslepen en de dichtgelaste punt weer open gemaakt en gepolijst en toen de punten er weer ingeslepen daarna oeverloos passen en buigen met de fohn totdat de kromming van de bumper er goed inzat gaten geboord in de bumper, draad getapt en met M5 boutjes vastgezet
paar focals uit frankrijk laten opsturen (echt wel de moeite waard)
deurpanelen tegen het vocht aan de achterkant ingepakt
oldskool look met een paar jaren 60 roosters
waar nog een paar Blaupunkt embleempjes op konden
op bandenjacht, dat valt niet mee om iets leuks te vinden wat eenj beetje bij de eindoverbrenging past
wat een getob om een paar mooi aanliggende banden bij 6 en 7 j te vinden
eerst thuisgekomen met dit
205/60/15 en 185/60/15
Te oldskool en te vet en voor te hoge zijwang
nu dit eronder geprobeerd, 195/65/15 en 185/55/15
stukken beter denk ik maar de achterbanden kunnen nog een tikkie lager denk ik probeer 195/60/15
voor is niet helemaal naar mijn zin maar dit is de laagste band met de correcte loadindex, alhoewel ik weet dat het (zeer waarschijnlijk) geen afkeur zal zijn bij de rdw heb ik geen zin in een giga onderstuurde auto en zero comfort.
ha de kogel is door de kerk
toch nof effe twee andere rubbertjes gescoord en voila precies wakwou
nu achter 195/60/15 in Dunlop en voor 175/60/15 ook in dunlop
comfy op holiday zonder de looks echt geweld aan te doen
toch wel handig als een vriend een bandenhandel heeft
ook nog een beetje in de weer geweest met de "vloerbedekking"
heel gepiel maar valt niet tegen denk ik, alleen nog twee afwerkstrips scoren voor op de vloer en dan is het klaar
et voila, weer een klus geklaard
om op vakantie een iets ruimer bereik te hbben ook nog effe een t2 tank gemodificeerd
moest de bult eruiithalen omdat ie anders niet vlak lag, maart was de moeite waard want er is nu 60 liter aan boord ipv 40
de volgende keer wat meer de techniek achterin
tada koffie