View Single Post
Old 30-03-2012, 22:06
storm storm is offline
VW Fanatic

Rene, maar reed jij verder niet met een andere bak, of heb je gewoon de 020 bak erin gehouden? Ik neem nu juist een 02A bak van een G60, reden dat deze de pk's ook aan kan wat ik wil kunnen halen ( ongeveer 140/150) De bak kan het wel aan, alleen de 5 moet bij mij langer.
Reed jij niet 200km/u en dan kwam hij op 4500/5000 toeren? Heb je de aanpassing zelf gedaan?

Gr Jim

Turbo-variant, de reden dat ik voor de G60 kies, is omdat ik tot de 4 kort op elkaar wil schakelen en dat met een dieselkoppel, denk vooral aan binnen de stad, toeren doe ik toch in zijn vijf en wil daarom met 200km/u als het ooit nodig is op de Duitse baan niet in het rood komen. De goedkoopste aanpassing is dan een lange vijf nemen, kan ook wel van een tdi bak alleen nu lees ik van Rene dat hij niet ver komt met de vijf van de T4 (transporter) dus niet de 4T (versnellingsbak).

Als ik wat geld heb gespaard, dat kan lang duren met mijn project nu, dan wil ik voor de 2.0 syncrobak van de passat 35i. Volgens Dutchbuild is dat een betaalbare optie die het lang houdt.
Hoop graag anderen hierover te horen.

Gr
Jim
Reply With Quote