View Single Post
Old 07-04-2012, 18:24
Black-Beast-16v Black-Beast-16v is offline
VW Enthousiast

Quote:
Originally Posted by Jel Golf 2 GTI
je hebt een benzine pomp in je bak ziiten (de opvoerpomp) maar je hebt ook nog een pomp aan je rechterachterwiel zitten (drukaccumulator) als die het niet doet /goed doet of de filter zit dicht (die steekt daar ook bij) dan krijg je niet genoeg druk op je systeem en gaan je verstuivers niet open. Het kan ook zijn dat je K-jet (spinnekop) vuil is of dicht zit of een gescheurd membraam waardoor je ook geen/weinig benzine zult krijgen. Als je benzine krijgt uit de slangen maar niet wanneer de verstuivers erop zitten gok ik dt je drukaccumulator niet goed is of je filter dicht zit. Normaal moeten je verstuivers mooi sproeien wanneer je gas geeft. (je kan ook je luchtweger met de hand voorzichtig optillen)
vader van michael

wij zitten samen op 1lijn,moet het filter gaan vervangen en de pompdruk gaan meten en dan weet ik meer.
als ik de luchtweger optil gebeurt er niets aan de nieuwe verstuiver,haal ik de leiding van de verstuiver krijg ik wel benzine.
dus ben bang dat de pomp druk niet goed is of ergens een verstopping heb.
Startpiloot in de inlaat slang waar de carterontluchting op zit en dan wil hij lopen op de startpiloot.
moet het dus in de benzine toevoer zoeken.
Reply With Quote