
13-04-2012, 17:31
|
 |
Married to PC
|
|
Join Date: Nov 2005
Posts: 3,811
|
|
Ik heb achtereenvolgens 2 PiGo's (83er GTI's dus met de 1,8L DX motor) gehad en bij allebei soortgelijke problemen als bij de jouwe. Telkens na vervanging van de brandstofverdeler ("spinnekop") was het opgelost.
Ik wil ook nog effe erbij zeggen dat ik ook bij beide de tankvulpijp heb moeten vervangen omdat die doorgerot waren. Dit kan er oorzaak van zijn geweest dat er vuil (roestdeeltje's) in het systeem is gekomen met alle nadelige gevolgen van dien. Ik hoop dat jou tankvulpijp nog goed is anders blijf je dus bezig...
Verder ook regelmatig, na max. 30.000 Km., de benzinefilter vervangen !
__________________
Quote:
That was a great time, the summer of '71 - I can't remember it, but I'll never forget it! (Ian "Lemmy" Kilmister 1945 - 2015)
|
Hobby: VW Golf 1 CL 1500 JB LA3A 1982
Daily: VW Peauleau 6C TSI LA7W 2014
|