na een tijdje stil hier zijn geweest ma ff een update,
26 maart begonnen met het motorblok eruit te halen,

binnen 2 uur er alles uitgehaald. alles thuis opgehaald voor de ombouw na 2liter 16v abf
smiddags bezig geweest met de motorsteun van de donor auto(opgehaald bij arie van een golf 1 gti) eruit geboord geslepen, kort daarna de 1,1 steun eruit geboord en geslepen, daarna samen met de collega de steun weer op de plek gelast. toen snel na een oud collega van hem om 16v bak steunen op te halen. na die gemonteerd te hebben kon het motorblok erin gehangen te worden.

hij hing in 2 rubber achterste motorsteun paste niet?? na die aan gepast te hebben, verder opzoeken na onderdelen zo ook na de voorste motorsteun, na hier goed gezocht te hebben op volksforum kwam ik er 1 tegen bij arno2000 na die opgehaald te hebben wat alles een beetje te snel ging kwam ik later nog een keer bij hem op 100mm steekassen opgehaald te hebben. na de voorste motorsteun te hebben gemonteerd hing de motor er voor goed in dacht ik niet dus want de spanner van de multiriem was door het ongeluk kapot geknapt:S overhoofd gezien oops:O die dus snel besteld smiddags konden ze hem pas lever, half 5 eindelijk de spanner direct gemonteerd kom je er achter dat het motorblok maar 2 mm van de chasisbalk hing hebben we het motorblok eruit gehaald en de chasisbalk aangepast.

toen de motor weer terug gehangen, met genoeg spelling

toen bezig gehouden met de uitlaatgedeelte,, een spaghetti opgehaald + kat vervanger.
na gekloot te hebben om de spaghetti te monteren zit die dan eindelijk paste allemaal ma net net:S

omdat ik een 45 mm middenpijp heb van supersprint met aansluiting na 60mm moet er een andere onder komen dus de uitlaat even laten wezen hoe het nu is.
toen ma bezig gehouden met het schakelmechanisme. na die een plek te hebben kunnen geven, en paste en werkte.

tot zo ver zijn we nu gekomen. zal van de week even beter foto's maken.
nog te doen lijst,,
kabelboom ophalen plaatsen word omgesoldeerd

benzineleiding plaatsen + pomp
steuntje maken
rem adapter voorkant kopen golf 1 (iemand liggen pm ff)
middendemper golf 1 60mm (iemand liggen pm ff) (hier op volksforum word er 1 aangeboden man reageerd alleen niet:S)
achteras ombouwen na schijfremmen.
hoop hem einde van de maand begin nieuwe maand lopend te hebben. dan omkeuren na 2liter + taxatie.