21-04-2012, 12:30
|
Forum Regular
|
|
|
|
Temperatuur weergave doet raar
Beste medeforumers
ik heb al een tijdje een golf 2 (eerste auto) het is een golf 2 1.8 gti 8v
nou heb ik er al verschillende dingen aan gedaan en gemaakt maar nou kom ik op het volgende probleem de temperatuur aanwijzing in het dashbord komt niet boven de het midden meestal blijft die op 1/3 hangen. nou heb ik het forum al rond gezocht en kwam uit dat je het kon doormeten en dat je het kon testen met een paperclip er tussen te doen en dan te kijken of de meter helemaal naar rechts uitslaat. dit doet hij dus het zou niet aan de meter in mijn dashbord liggen maar aan de sensors. nou heb ik nieuwe sensors erin gezet (je hebt er trouwens 2 1 blauwe voor de computer en een zwarte voor de wijzer in mijn tellerbak heb ik begrepen) maar heb ze meteen allebei maar vervangen.
maar nou zou ik denken dat het probleem zou zijn opgelost en nou komt die weer niet hoger als 1/3.. nou heb ik weer met de paperclip geprobeert en toch slaat hij dan helemaal naar rechts als ik nou het stekkertje weer op de sensor doe geeft die wel de goeie temperatuur aan ook boven het middelste streepje. maa zodra hij dan weer een tijdje stil staat en is afgekoeld en ik start hem weer en rijd een stukje dan komt hij weer niet boven de 1/3 ..
ik zou niet weten waar het aan kan liggen dus hoop dat jullie mij kunnen helpen.
Groet,
Nels
|