View Single Post
Old 22-04-2012, 07:40
Ediejo Ediejo is offline
Forum Regular

@mk1-madness, Ja ook hier.

@ewcaddymk1, Ja ik meen het.

Voor hier geld de goede moeten onder de kwade lijden. Ik heb met casemodden gezeik gehad op diverse forums. Casejunkies.nl bestaat niet eens meer daar door.

Nu heb ik wederom gezeik op de tdisite omdat ik iets niet gekocht heb. Daar voor had ik gezeik op de tdi club omdat ik troep van iemand gekocht had. Van een tdiclub ganger. Dat mag je daar niet posten.

Dan een hoop gezeik op de caddy clan. Ene henk Wassernaar zegt je wat toe en verkoopt het achter je rug om. Als ik Henkie penkie in zijn rolstoel zie dan snij ik nog zijn banden lek.

Bij subdubbers.nl gezeik over de calvin sticker van de tdi club. Ze vonden het daar niet goed dat ik die magneetplaten op me auto zou plakken. Want hun stickers zaten ook op me auto. En dan te bedenken dat ik duidelijk heb aangegeven dat ik die platen op me auto zou plakken. Alleen hadden ze dat nooit verwacht. En krijg je vlak voor een meeting gezeik.

En als laatste Richard van intercoolerparts.nl Je moet eens lezen wat Richard van intercoolerparts.nl over Jos schrijft. Zo meteen komt Richard hier ook zijn frustraties over Jos posten. En daar heb ik geen zin in. Hij post zelfs dingen over Jos die blijkbaar een ander zijn overkomen. Dat heet over iemand ouwehoeren. Dat doen alleen flapdrollen. Wat ben ik blij dat ik van die lozer niks gekocht heb zeg.

Zo als je kunt lezen ben ik het dus spuug en spuug zat. Eens kom je op een punt dat je er klaar mee bent en dat punt heb ik nu bereikt. Gooi het maar lekker op slot.
Reply With Quote