View Single Post
Old 25-04-2012, 05:53
Ediejo Ediejo is offline
Forum Regular

Quote:
Originally Posted by dieselken
Zo maak je geen short shift. je maakt enkel een short stick.
heel wat anders.

Ik heb er verder geen bal aan, maar hoe beschrijf je die audi rijder die jou ondersteboven kegelde? Hoe spreek je over H Wassenaar? vind je het gek dat je vroeg of laat op je donder krijgt?
Praat gewoon normaal niet kleineren, niet denigreren, neem even je relatine en schrijf dan wat je denkt over de situatie.
Dat je er niet blij mee bent, kan ik goed geloven. Maar de vorm van communicatie zorgt er wel voor dat je ipv een mug een olifant op je dak krijgt.

Vraag me af hoe jij bent in de kroeg na een pintje of 10. Volgens mij wil dan ook gewoon 3/4 de van de tent even op die harde bek van je timmeren. Gewoon door de manier waarop jij mensen benadert.

Hoe jij bent in de omgang maakt me verder niet uit, zoals eerder aangegeven.
Hier gaat het voor mij over de auto's. En daar steek je aardig wat werk/tijd en geld in. dat kan ik aanmoedigen. De rest regel je maar privé

Post hier gewoon de vorderingen aan je auto. En regel meningsverschillen via pb.
Dus had je dit ook via een PM kunnen doen. Nu doe je zelf waar je mij op aanvalt. En hoe ik in de kroeg ben? Daar heb ik niks te zoeken. Ik heb een hekel aan dronken mensen en aan zuipers. Dus sla je de plank vol mis.
Reply With Quote