View Single Post
  #90  
Old 04-05-2012, 18:48
Audi1981's Avatar
Audi1981 Audi1981 is offline
5 Cylinder Turbo Donateur
 
Join Date: May 2011
Posts: 5,862
Default

Dankjewel!
Ik heb overwogen om gelijk voor een ARL turbo en IC te gaan, maar deze turbo zit er 292dkm in en hij heeft redelijk speling, maar blies nog niet té gek veel olie mee, de verstelling van de vanes is wel een zwak punt, maar als ik daar over 200dkm weer last van heb neem ik dat voor lief




Vandaag een langverwacht pakje binnen:




De vervanger van;




En met een beetje;




En wat olie en een accu erin, deed ie het weer!!!
Wat me na 10 minuten de volgende conclusies deed trekken;

- Die onderste motorsteun (kantelsteun) van PU voorzien is géén goed idee (Claus had me al gewaarschuwd trouwens)
- De krukaskeering bij de distributie lekt en die is nieuw
Keurige nieuwe keerring van Elring erin, en toch lekken, nu vond ik dat die nieuwe van Elring van een vreemd materiaal was gemaakt, dat vermoeden klopt wel, want hij lekt

Verder vandaag;
- Remleidingen op de achteras vernieuwd
- Remslangen gemonteerd

Wat gaan we dus morgen doen;
- Nieuwe kantelsteun monteren van Febi met originele hardheid
- Nieuwe keerring van Reinz erin (dus multi-v los / distributie los enz enz)
- Remmen ontluchten
- Koppeling ontluchten

pffffffffffffffffffffffff
__________________
"Surfin' down the avalanche!"
Audi A4 Avant 2.0 20V 2005 SCRAPPED
VW Lupo 1.4 16V BSO racer
Reply With Quote