Dankjewel!
Ik heb overwogen om gelijk voor een ARL turbo en IC te gaan, maar deze turbo zit er 292dkm in en hij heeft redelijk speling, maar blies nog niet té gek veel olie mee, de verstelling van de vanes is wel een zwak punt, maar als ik daar over 200dkm weer last van heb neem ik dat voor lief
Vandaag een langverwacht pakje binnen:
De vervanger van;
En met een beetje;
En wat olie en een accu erin, deed ie het weer!!!
Wat me na 10 minuten de volgende conclusies deed trekken;
- Die onderste motorsteun (kantelsteun) van PU voorzien is géén goed idee

(Claus had me al gewaarschuwd trouwens)
- De krukaskeering bij de distributie lekt en die is nieuw

Keurige nieuwe keerring van Elring erin, en toch lekken, nu vond ik dat die nieuwe van Elring van een vreemd materiaal was gemaakt, dat vermoeden klopt wel, want hij lekt
Verder vandaag;
- Remleidingen op de achteras vernieuwd
- Remslangen gemonteerd
Wat gaan we dus morgen doen;
- Nieuwe kantelsteun monteren van Febi met originele hardheid
- Nieuwe keerring van Reinz erin (dus multi-v los / distributie los enz enz)
- Remmen ontluchten
- Koppeling ontluchten
pffffffffffffffffffffffff

__________________
"Surfin' down the avalanche!"
Audi A4 Avant 2.0 20V 2005 SCRAPPED
VW Lupo 1.4 16V BSO racer