10-05-2012, 20:55
|
VW Addict
|
|
|
|
Quote:
Originally Posted by fcapri
toen ik dit vroeg aan men broer zei die dat alle golf 2 hoog staan met het wijzertje. maar aangezien dit bij jouw vroeger niet zo was weet ik het niet.
btw, zo staat de mijne als ik rijd, ik reed natuurlijk wel hard, men brandstof was bijna op en k wou thuis zijn voor die leeg was
http://fcapri.homelinux.com/off/pics/golfheet.jpg
zo staat de mijne normaal
als je motortemperatuur normaal is, dan zou ik er mij niet veel van aantrekken. wordt de radiator nog overal goe warm? geen koude plekken ofzo. zou kunnen van zonder water rond te rijden dat er vuil losgekomen is en nu de radiator half verstopt zit. net gezien dat radiator ook vervangen is nu.
tja, geen idee als alles al vervangen is. misschien is dit gewoon de normaal stand van het metertje en de sensor vooraan.
ik heb ook geen idee of dat metertje ook zijn spanning krijgt van die regelaar achteraan het dashboard? sommige auto merken krijgen rare kuren op hun meters als die regelaar aan het sterven is
|
Ja klopt de spannings stabilisator maar die heb ik ook al overgezet 
Ik ga het massa blokje nog eens bekijken naast de zekering kast, want hoe meer massa des te hoger het wijzertje komt, hoe minder massa des te lager het metertje staat he.
Wat zijn dan al die nummertjes in het onderste rijtje ledjes bij jou ?
(p.s. mogen ze bij jullie 150 op de snelweg, beter voeren ze dat hier in zeeland ook in haha  )
Grtz, Ramon
|