View Single Post
  #2  
Old 18-05-2012, 09:24
Ronniej Ronniej is offline
Forum Regular
 
Join Date: Jun 2009
Posts: 187
Default

AutoWeek verbindt haar naam aan 100% Tuning, het grootste event van de Benelux op het gebied van car styling en performance. Het autoblad wordt sponsor van de drukbezochte outdoor arena. De samenwerking die vorig jaar voor het eerst gestalte kreeg wordt gecontinueerd en verstevigd. De AutoWeek Action Arena krijgt een spectaculaire invulling, waarbij driftshows opnieuw centraal zullen staan. AutoWeek en 100% Tuning ondersteunen elkaar om autofans het mooiste aanbod aan bijzondere auto’s te kunnen bieden.

“Met ruim 43.500 bezoekers in twee dagen heeft Ahoy met 100% Tuning een uniek evenement. Tijdens de komende editie geven we de eerdere samenwerking met Ahoy Rotterdam graag een vervolg, ook al omdat tuning een nieuwe, vaste pijler wordt in ons blad en op onze website”, aldus Robert van den Ham, hoofdredacteur van AutoWeek.

Patrick Heerinckx, Event Manager van 100% Tuning, zegt verheugd te zijn over de samenwerking met AutoWeek: “De laatste jaren spreken we met vernieuwende programmaonderdelen een steeds bredere doelgroep aan. En ook dat past precies bij AutoWeek”.

Over de AutoWeek Action Arena
De AutoWeek Action Arena wordt opgebouwd op het buitenterrein van Ahoy Rotterdam. Hier tonen Nederlands beste drifters het publiek sensationele stunts, bizarre demonstraties en dagen zij de bezoekers uit mee te rijden. De driftshows in de AutoWeek Action Arena werden vorig jaar met veel gejuich ontvangen en trokken massale belangstelling. De tribunes waren tijdens alle shows (drie per dag) tot de nok toe gevuld.

Over 100% Tuning 2012
De 9e editie van 100% Tuning vindt dit jaar plaats op zaterdag 13 en zondag 14 oktober in Ahoy Rotterdam. Naast de Autoweek Action Arena staan traditioneel de volgende onderdelen op het programma: honderden show cars, stands op gebied van styling & performance en het nieuwste op het gebied van In Car Entertainment. Net als vorig jaar staat het onderdeel Auto X op het programma met speciale sportieve uitvoeringen van de bekende automerken. In navolging op de vorig jaar geïntroduceerde VAG area, hebben wij dit jaar een tweede ‘special area’, namelijk de US area.

Over AutoWeek
AutoWeek is met het magazine (wekelijkse oplage: ca. 93.000) en website (unieke bezoekers per maand: ca. 1,8 miljoen) het grootste auto-mediamerk van Nederland en Vlaanderen. Dit jaar gebruikt AutoWeek met name om de content verder uit te breiden naar alle automotive segmenten en interessegebieden, waaronder tuning. AutoWeek is onderdeel van Sanoma Media.
Reply With Quote