Thread: Worthersee 2012
View Single Post
Old 20-05-2012, 10:49
Aruniq Aruniq is offline
Forum Regular

Quote:
Originally Posted by indewarre
465 aan boete is toch een koopje als ik zo lees wat er allemaal mis is met de auto krijg je in nederland niet klaar mag je em gelijk staan laten, ik vind als je die kant op gaat zorg dan iig dat je auto wel aan de regels voldoet je kunt er op wachten dat je gecontroleerd word vooral tupperware auto"s. het meeste stoorde mij dat dronken vernielzuchtige volk daar heb je in de week vooraf geen last van. naja vanavond maar ff een paar pics plaatsen

De grote grap is dat ik een tuv certificaat bij me had, maar dat was volgens die politiepet niet geldig?! Ik ben vooral blij dat ik met de ketel terug thuis ben gekomen, hebben daar ook met lui gepraat waar al auto's van in beslag waren genomen, daarnaast gaat het ook niet meer over een controle, die mongolen lopen fijn hun zakken te vullen. in de eerste instantie was mijn verlichting niet in orde, prima, heb ik vrede mee, ik kan er 100% inkomen zeker met die bergweggetjes daar. Vervolgens merkt ie dat ie geen kant op kan omdat ik volhoud dat deze auto zo gekocht is, en in deze opstelling al jaren naar Oostenrijk is gekomen zonder problemen. Dan gaat ie verder zoeken en dreigen dat ie anders meegaat naar het bureau.
Wat er allemaal mis is, het is natuurlijk maar net wat die aap onder mis verstaat, er liggen standaart Audi velgen onder, met Dunlops, profiel zo goed als nieuw, niet eens getrokken, alles valt netjes binnen de kast, toch vind meneer dat deze banden niet goed zijn?!

Ik ga niet meer met de auto die kant op, als ik zie waarvoor ik hem moet laten staan, en zie wat er vervolgens 's avonds bij de Shell voorbij komt, daar zakt me de broek van af, om nog maar te zwijgen dat de bekeuring gewoon op een kladblokje word ingevuld.

@ Frankie6k: de boel is gekeurd en had een certificaat maar dat was volgens die pet niet geldig.
Reply With Quote