
28-05-2012, 17:35
|
 |
5 Cylinder Turbo Donateur - Literpul
|
|
Join Date: Dec 2008
Posts: 13,624
|
|
afgelopen weekend mee beziggeweest,heeft heel wat bloed,zweet en tranen gekost maar het is ons gelukt.helaas zat het probleem toch niet alleen in de stuurkolomboom,maar was er iemand driftig aan het knippen geweest achter de zekeringkast,bij de koplampen en op nog een paar plekken.we hebben daarom besloten om alles eruit te trekken en boom voor boom netjes te maken[repareren en doormeten etc],en hebben de zekeringkast voorzien van originele relais,op de originele plaatsen[waren meest merkloze niet-originele].het diebstahlschutzkastje bleek ook nog kapot,gelukkig lag er nog 1 van een mk3 usa.na het opbouwen [volgens bentley-manual,goud als je geen toegang hebt tot internet/autodata] werkte alles weer naar behoren,op de originele kabelbomen.zelfs de originele usa startblokkering en usa sidemarkers werken weer zoals het bedoeld is
we hebben er eerst maar eens mee om geweest,hij stond al even stil door al deze problemen
[ps,volgens veel bronnen zouden bij een usa corrado de voorknipperlichten ook als stadslicht functioneren,dit is echter niet zo.de knipperlichten hebben maar 2 aansluitingen[plus/min] en in de koplampen zit ook stadslicht.deze stadslichtaansluiting splitst zich na de zekeringkast op in 2 extra aansluitingen voor de sidemarkers.]
__________________
Don't take life too serious. You'll never escape it alive anyway.
|