View Single Post
  #4  
Old 30-05-2012, 10:07
Dennis@polo86c.nl Dennis@polo86c.nl is offline
No personal life
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 2,494
Default

Gezoem van achter zijn de benzinepompen, 1 in de tank, en 1 onder de auto.
Toch zou je wel even een paar seconden gezoem moeten horen als je de auto op contact zet.

Lambdasonde heeft niks met startproblemen te maken.

Hoe heb je die luchtschuif schoongemaakt? Ingebouwd?
Je moet er doorheen kunnen kijken als de schuif koud is (gaat dicht door electrische verwarming en warmte van koelvloeistof).

Denk dat het probleem in de schakelaar van het contactslot zit.
Heb ik ook al eens gehad, soms wel starten, en soms alleen rondraaien maar niet aanslaan. Onsteking/injectie krijgt dan geen spanning.

Nieuwe schakelaar kun je zo proberen, door stekker van huidige schakelaar op nieuwe te zetten en nieuwe schakelaar te draaien met schroevendraaier.

Inbouwen is iets meer werk:
Stuur eraf, adapterhuls van stuurstand (poelietrekker), contactslothuis los, en schroefje van schakelaar los. Dan kun je schakelaar aan achterkant vervangen.
__________________
Es geht nicht darum wie schnell man fährt, sondern wie gut man schnell fahren kann...
1975 Audi 50 GL
1976 Audi 50 GL
1988 Polo G40
Reply With Quote