
14-06-2012, 07:02
|
 |
Postwhore
|
|
Join Date: Nov 2010
Posts: 1,099
|
|
Aceton toevoegen lijk B***SH*T
waterpomp is vervangen, riem voor dynamo is vervangen, handremkabel is in bestelling. ook is er nu koelvloeistof in ipv water, alles deftig ontlucht.
tempemeter staat nu 2mm boven de helft, de meter blijft altijd voor het ledje staan dat erachter zit, dus gaat bijlange zo hoog niemeer als die fotos hierboven. de hoge temperatuur is nu weg. denk dat die auto al een tijdje geen druk meer kon opbouwen en dat dit de oorzaak was van de hoge temperaturen. geen idee of dit invloed op het verbruik kan hebben.
ik rijd nu weer een tank leeg zonder aceton, zonder startvervroeger, gewoon basic zoals ervoor.
sta nu op 401km en men brandstofnaald staat nog net boven 3/4de tank.
normaal ga ik dat streepje over op :
300km bij 4.4L verbruik
340-350km bij 4.0liter verbruik
350-370km bij 3.8L verbruik
en tot 390-400 bij 3.4L verbruik
ben er nu nog net niet, dus ik denk het streepje te passeren rond 410-420km (zou een 3.1-3.2L zijn dan
__________________
Daily drivers: Toyota prius 3 - Ford P100 1.8TD
Oldtimers: Golf2 1.6D '91 - Ford Capri 2.0V6 '79, 3.0V6 '79 - Sierra XR4i 2.8iV6 '83 - Audi 80 Avant 2.6V6 '93
http://www.fordcapri.be
|