View Single Post
Old 14-06-2012, 13:46
Bote's Avatar
Bote Bote is offline
Forum Regular

Default Reparatie VCDS

Hoi,
Na een paar keer geklooi te hebben gehad met de post, is de VCDS kabel aangekomen bij Rob in Zoetermeer, gerepareerd en terug gestuurd naar mn huis.
Het lijkt er op dat Rob, uit Zoetermeer, de enige is die wat vestand heeft van de kabels. Hij repareerd ze ook. Dus als je een kapotte kabel hebt, Rob even bellen en vragen of hij kan helpen. Niet zo duur als een nieuwe kopen. Maar Rob verkoopt je natuurlijk graag een nieuwe.
Hij heeft niet meer, in de advertentie, de 10.6 te koop. (Die goed werkte, totdat mijne kapot ging.) Hij heeft nu wel de 11.11. Niet heel duur. Ik ben benieuwd wie die gaat kopen en hoe dat bevalt.
Er stond op Marktplaats ook een gast in De Haag die de 11.11 verkocht, maar ik heb gezien en gehoord van mensen dat die niet geleverd word, maar dat weet ik niet zelf.
In iedergeval is dit een stuk goedkoper dan naar een bedrijf gaan, of de dealer, die het alleen recht claimen op het 'simpele' klusje van het uitlezen van een voertuig. Foutcodes lezen en wissen 40 euro in 10minuten tijd? Dan kun je ook wel een keer een kabel proberen.
Iedereen weet dat het Chinees is maar het is blijkbaar nog te repareren ook. Rob help en als het aan de post ligt nog snel ook.
Succes en laat maar weten wie fan is van de VCDS rommel en wie niet. Heb jij nog succes Sven?
Groet,
Reply With Quote