Ik wil alle bezoekers bedanken voor de komst en uiteraard ook al onze vrijwilligers voor hun inzet. Zonder jullie was dit allemaal niet mogelijk geweest!
Ik was gisteravond helemaal kapot van de hele dag heen en weer hollen... maar had zeker weer een voldaan gevoel. Het is altijd goed om te lezen/horen dat mensen het allemaal naar de zin hebben gehad
Om nog even wat uitleg te geven op de kritiek puntjes die jullie er zijn gegeven. Het terrein was idd kleiner dan in eerste instantie was afgesproken.. Dus jammer maar helaas, maar hier moesten we het mee doen. En aangezien er om 10 uur al een stormvloed aan auto's aan kwam zetten begon het terrein zich al snel te vullen. Dus onze excuses voor de lange wachtrij voor de poort en de mensen die niet meer naar binnen konden. Maar Ik kan jullie verzekeren dat we volgend jaar dit probleem niet snel zullen hebben. Aangezien ons nu al voor volgend jaar een heel groot terrein is toegewezen
Het duurde nogal lang voordat de prijsuitreiking was.. Klopt helemaal! Het blijft altijd erg lastig om te beoordelen welke auto nou wel een prijs verdient en welke niet, en dat neemt helaas veel tijd in beslag. We waren namelijk om 13:00 uur al begonnen

Een puntje waar het hier overduidelijk fout ging was bij de stickers. Dit jaar werkte wij voor het eerst met stickers voor de prijswinnaars. En het uitdelen hiervan heeft echt veel te veel tijd in beslag genomen, maar dat was weer een leermomentje voor ons om dit volgend jaar beter te laten verlopen.
Ik hoop jullie allen volgend jaar weer terug te zien want de 2012 editie was iig erg geslaagd!
Mijn foto's komen uiteraard nog online te staan