mwah, die bandjes gaan nu in de verkoop haha
update'je komt eraan
Spoiler gepoetst, nieuwe achterlichtjes:
De sloffen die er onder horen
Verder vandaag aantal dingen van de sloop gescoord. Aantal plastic dingetjes voor in de auto waaronder deurbakken, waar speakers in gaan komen. Moet alleen nog ff kijken waar ik de roosters vandaan haal.
Verder moet ik in de auto nog heel veel schoonmaken, heb even gestofzuigd en de grootste stukken eruit, maar moet nog veel doen.
Eerst moet het hele interieur eruit, wat eigenlijk zo bij het oud vuil kan, is niet veel waard meer.
Moet dus nog op zoek naar een aantal onderdelen, maar het zakje met geld is weer leeg, dus moet weer wat bij elkaar gaan sparen als arme student :P
Moet eigenlijk ook nog op zoek naar een gti achteras, of die dopjes is goed plat slaan zodat de doppen van de velgen achter ook passen.
Schroefset moet er ook nog onder, maar geen geld om de andere auto dan te laten uitlijnen
EDIT: Ben trouwens ook nog op zoek naar een goed rubber voor m'n dakje. Moet deze tevens ook nog stellen. Dus hele hemel moet er uit (nu is die toch niet goed meer :P) dus ik zoek ook nog een hemel haha