25-06-2012, 19:51
|
VW Enthousiast
|
|
|
|
Afgelopen zaterdag heb ik de introductie cursus gedaan bij Jeroen
(BS autotune). Leuke dagje kdfi uitleg en alles wat bij zo'n systeem komt kijken. Ik ben zeker wijzer geworden, de €50 zeker meer dan waard. Er waren zelfs klanten uit belgië en duitsland, dat wil wel wat zeggen.
Ik denk dat Jeroen een zeer goed bedrijfsconcept neerzet. Het is het bekende probleem dat bedrijven veel informatie aan klanten geven en er geen geld voor terug zien. BS autotune heeft een duidelijk beleid betreft het leveren van support. Als je getraint bent heb je recht op alle suport. Met de training van €50 denk ik dat de gemiddelde sleutelaar, die denkt aan het zelf installeren van een vrij programmeerbare injectie, weinig vragen meer heeft om zijn project tot een goed einde te brengen.
Ik heb geen aandelen in het bedrijf, maar BS autotune springt in een gat in de markt waar veel bedrijven hun neus voor hebben opgehaald en dat is het uitleg geven over het gebruik van dit soort apparatuur.
Mark