View Single Post
  #1  
Old 07-07-2012, 10:32
job-jan job-jan is offline
Forum Regular
 
Join Date: Jun 2012
Posts: 103
Default Golf mk2 20V Turbo

Hier bij wilde ik toch mijn project gaan posten.
Ik zal nog even snel vertellen wie ik ben en wat ik doe.
Mijn naam is Job-Jan Klompe woonachtig in Zonnemaire (Zeeland). ben 20 jaartjes oud en heb eigenlijk te veel hobby's.
Heb zelf twee motoren twee auto's waar onder nu een mooie golf 2 daar naast nog een sprint scooter en bezig aan een dragrace motor. Maar heb dus sinds twee maanden een golf 2 uit 1987 verkregen bij inruil op mijn vorige auto.
Nu had ik het leuke idee ik ga hem in een leuk kleurtje rollen wat lager leggen en dan gewoon mee rond rijden. Zo gezegd zo begonnen alles er afgehaald en toen kwam het roest dus ja schermen er uit geslepen.



Daarna nieuwe schermen er weer ingelast geplamuurd en klaar om te rollen.



maar zo als altijd kan een projectje bij mij nooit goed komen het loopt namelijk altijd uit de hand zo nu ook :mrgreen:
Heb namelijk een heel mooi 20V Turbo motorblok gekocht uit een seat leon cupra. Dus ja dat word dus weer een mooi project.
De reden dat ik op dit forum ben gekomen is via dutch build hier heb ik al een motorsteun vandaan.

De bedoeling is dat ik eerst zo veel mogelijk spullen bij elkaar ga zoeken om straks allen in 1 keer netjes op te gaan bouwen.

Hier onder mijn to do lijst(je) :roll:
* Auto verven.
* Rem Upgrade (g60 of vr6).
* motor blok (20vt) gedaan[b]
* aandrijfassen aanpassen.
* ecu uitschrijven. [b]gedaan

* Brandstofpomp.
* Kabelboom aanpassen.
* antirol beugels.
* velgen banden.
* teller aanpassen.
* uitbouwen / inbouwen :mrgreen:

Zal vast nog wel dingen vergeten zijn maar dat komt nog wel meer bij in de loop der tijd.

Hier nog wat foto's









Das voor een standaard turbo toch een behoorlijke uitgang



disriem gaat ook nog vervangen worden.
Reply With Quote