
09-07-2012, 16:22
|
 |
Postwhore
|
|
Join Date: Nov 2010
Posts: 1,099
|
|
als hij weer vastloop, voorwiel van de grond krikken en aan draaien (zal vast zitten).
ontluchting losdraaien van die klauw. als het wiel onmiddelijk weer kan draaien, is u klauw goed, maar zijn die flexibele remleidingen (tussen klauw en auto) verstopt. vervang die dan maar, kost niet zoveel. daarna nieuwe remvloeistof op terwijl je gaat ontluchten
blijft die klauw WEL vastzitten na die ontluchting los te draaien, dan moet je die klauw reviseren (of je zoekt snel een goeie 2dehandse, die erop, boel ontluchten en rijden maar.
ik gok nog altijd op kapotte remflexibels. heb ik ook al gehad en ik heb het geleerd na vervangen hoofdremcilinder en remklauwen. de zware kosten waren jammer genoeg al gebeurd bij mij. die remslangen kosten misschien 30€ (klauw en hoofdremcilinder is vlot richting 500€)
__________________
Daily drivers: Toyota prius 3 - Ford P100 1.8TD
Oldtimers: Golf2 1.6D '91 - Ford Capri 2.0V6 '79, 3.0V6 '79 - Sierra XR4i 2.8iV6 '83 - Audi 80 Avant 2.6V6 '93
http://www.fordcapri.be
|