De corrado g60 heb ik zondag ochtend opgehaalt.
Moet wel nog het een en ander aan gebeuren, maar dat komt wel goed.
Het eerste wat er gaat gebeuren is de kat (heb ik) en midden demper (heb ik niet) er terug onder.
Is nu toch wel een beetje heel erg kwa geluid, ze horen me 3 straten verderop al aankomen.
De supersprint uitlaat die gladersite aanbied, die heeft tuv maar hoe is het geluid, daarvan niet te hard?
Dacht laat ik het luchtfilter eens controleren, kwam ik tot de ontdekking dat er gewoon een soort spons materiaal inzat met een doorlaat van heb ik jou daar.
Dus de glader gaat binnenkort nog open om te kijken wat de schade is.
had nog een luchtfilterbak liggen met een kn filter voor een corrado g60.
dus eerst het kn filter maar is gereinigd en opnieuw ingeolied en geplaatst.
Zal van de week een drukmeter bestellen en aansluiten slangetje is al aangesloten en naar binnen getrokken door de voorgaande eigenaar.
verder zou de corrado motorisch standaard zijn, maar dat moet ik nog even controleren.
Natuurlijk zit er op een auto van 1989 wat rotterij, bij de wielkasten achter zit er wat rotterij op de dorpel.
rechter spatbord voor, op het dak en naast het tankdopje zit wat oppervlakkige roest.
Interieur is netjes, moet alleen goed uitgezogen worden en schoongemaakt worden om de muffe sigarettenlucht eruit te halen.
Ook het mfa schermpje moet ik nog vervangen een getal is vaag, donorteller heb ik erbij.
En het grootlicht lampje moet ik nog nakijken waarom die het niet doet.
Verder ben ik opzoek naar een setje goede knipperlicht glaasjes en mistlampen en een goede middendemper.
Maar het rijd goed zon corrado g60, ben benieuwd wat zijn 200 kilo lichtere broertje gaat doen (scirocco 2) met de snelle chip en kleinere poelie.