View Single Post
  #230  
Old 10-07-2012, 18:47
hansiebaba hansiebaba is offline
Forum Newbee
 
Join Date: Jun 2012
Posts: 29
Default

Quote:
Originally Posted by Sjon
Zucht.....'t antwoord mot weer es helemaal letter voor letter voorgekauwd worden.
Troost je: je bent niet de enige hier....naar mijn idee lijkt 't wel of men
soms met glazige oogjes naar die carb's zit te staren....
Verdiep je eigen es in de materie / zoek info / schroef es zo'n carb uit mekaar.

Zo te zien heeft deze versie slechts 2 remluchtsproeiers per carb:
aan voorzijde/inlaatzijde zitten ze verdiept onderin.
Vermoedelijk zit die van de hoofdsproeier precies in 't midden onderin:
te controleren door erop te blazen of op de hoofdsproeier blazen
en elders dichthouden met een vinger.
Officiele correctiepluggen: http://www.tovami.com/producten-buizen-sproeiers.php
(lopen taps toe)
Minder fraaie, maar wel doeltreffende manier: kopspijkertje erin tikken


ik heb het uit geprobeert alleen heeft het geen werking op de carbs. zodra die koud is loopt ie als een zonnetje. maar als ie warm word begint ie testotteren met rijden en bij statioar loop ie verschillend in toeren en wil die niet in toeren oplopen. zodra je aan het gas komt is het net of ie smoort en dat doet ie alleen als ie warm is. lijkt mij niet echt de bedoeling.
wat zou dat kunnen zijn?
Reply With Quote