View Single Post
Old 11-07-2012, 13:04
golfje_295.000's Avatar
golfje_295.000 golfje_295.000 is offline
No personal life

wil er nog graag 1 ding aan toevoegen, schijnbaar lees je niet goed.

ff kopieeren van t caddy gebeuren...

.......Wat me wel opvalt, is dat een van die broekies op het Volksforum je gelijk uit gaat schelden voor mongool. En dan te bedenken meeste die denken dat ze me de les moeten lezen niet ouder zijn dan een jaar of 20 En net komen kijken in deze wereld. Eigenlijk zijn het maar een stelletje sukkels. Iemand met een echt volwassen verstand reageert hier niet op. Alleen de zogenaamde internet wereld verbeteraars moeten wat zeggen. Die durven nu eindelijk in groepsverband. Vanachter het veilige internet. Ik denk dat het net zulke stumpers zijn als van de TDI club. Omhoog gevallen moraalridders. Je komt ze overal tegen......

Ik scheld jou niet uit voor mongool, je (lees iemand) die een achterlijke prijs biedt voor spullen die op marktplaats staan, dan vind ik diegene een mongool.

en dat brookie loopt al iets langer mee op t forum dan jij, dat brookie is 25, en al was ik 12, dan nog mag ik wat te zeggen hebben, en dat brookie heeft ook al niet voor de 3de keer een hoop mensen geirriteerd, en dat brookie gaat t volksforum op andere fora niet lopen afzeiken.

beetje jammer dit..

't is niet dat een Duitse import een misdadig oorlogsverleden heeft of een Franse import van binnen naar Paturain ruikt ofzo.
Reply With Quote