View Single Post
  #11  
Old 22-07-2012, 19:46
BQ88's Avatar
BQ88 BQ88 is offline
VW Enthousiast
 
Join Date: Oct 2011
Posts: 50
Default

Quote:
Originally Posted by Van Limburg
Haha geen maandagochtendmodelletje! Heel erg bedankt. Ik vraag dit eigenlijk omdat ik in mijn vraagbaak(pas gekocht) elektrische schema's heb staan. Maar er staan er verschillende in. Golf N, L,... Nu weer ik niet welke ik eigenlijk heb.

Ook staat is die vraagbaak de FA 1100 beschreven. Verschilt de GG hier erg in? Exploded view lijkt er toch sterk op.


FA en GG verschillen in cilinderkop omdat ze anders zijn qua inlaatspruitstukverwarming.
Bij FA motor zijn de aansluitingen aanwezig aan de zijkant van het spruitstuk
Bij GG motor komt dit via de cilinderkop zelf.
Ook heeft een FA motor een merkelijk lagere compressieverhouding (8 ipv 9,7)
Op een FA is er origineel een 34 PICT 5 gemonteerd, op een GG is dit een 31 PICT 6 of 7
Hopelijk heb je hier iets aan.
__________________
Golf 1 1100cc 1983 - das original
Reply With Quote