View Single Post
Old 24-07-2012, 14:17
M1974 M1974 is offline
VW Addict

Het lijkt een mooie prijs. Alleen de set velgen kost nieuw 419 euro en de banden kosten ook wel 45 euro per stuk voor de aller goedkoopste nieuwe banden, zodat je totaal op ruim 600 euro komt aan "nieuw-waarde" maar ik weet zeker dat als ze eronder zitten jij die banden ook te "balon-achtig" vind. en je op zoek gaat naar iets anders.
Dan blijken je "zo goed als nieuwe banden van 45 euro/stuk ineens niets waard. en moet je weer flink uitgeven. Zowel voor de nieuwe banden maar ook; het erafhalen van de oude, het eropleggen van de nieuwe, uitbalanceren, enz.
Daarnaast is de kwaliteit van die lenso's bijzonder slecht. Ik heb er al veel gezien waarbij de verf er zo af komt zetten. Ook schijnen ze makkelijk krom te gaan, wat je op het eerste ook ook niet altijd ziet. Gevolg zeer veel lood nodig om ze gebalanceerd te krijgen.

Mijn advies blijft spaar even door voor een betere set velgen, die hun waarde beter behouden.
En als je toch besluit te gaan voor de lenso's zoek dan wel gelijk een set met een bandenmaat die gelijk mooi staat onder een MK1 met schroefset.
Reply With Quote