
25-07-2012, 10:22
|
 |
VW Fanatic
|
|
Join Date: Jun 2008
Posts: 385
|
|
De 'rubberen ring' die jij hier bedoelt zal toch zeker niet de krukaskeerring zijn?
In dat geval heeft schoonmaken weinig nut! Die blijft namelijk aan het lekken totdat je hem vernieuwd...
Mocht de koppeling al langere tijd slippen en nat zijn dan kom je de plaat weer aan het vernieuwen. Drukgroep & lager hoeft niet.
Bak zal er af moeten, koppelingsset demonteren, vliegwiel demonteren, krukaskeerring vernieuwen, vliegwiel monteren, toplager vernieuwen, koppelingsplaat vernieuwen, drukgroep & lager terug plaatsen en de bak terug monteren..
Ik zou zo even niet durven zeggen over welke 'rubber ring' het hier anders moet gaan.
__________________
current rides:
Bora TDI 96kw '02 on air (Daily)
Opel Manta B '78 c20LET fase2 (Project)
Past: Golf 3 vr6 '93 (Daily)
|