View Single Post
  #32  
Old 27-07-2012, 19:01
DutchWilco's Avatar
DutchWilco DutchWilco is offline
Postwhore
 
Join Date: Feb 2008
Posts: 1,167
Default

Er is in tussentijd wel weer wat gebeurd al gaat het rustig aan

Bij het monteren van de inlaatspruitstukken kwam ik er achter dat de gaten van de kanalen niet overeen kwamen. Die van mijn motor waren 6mm breder en rechthoekig ipv dat ze aan de bovenzijde iets taps toe lopen. Na wat malen en tekeningen uitwisselen met Jenvey kwamen we er achter dat mijn motor eigenlijk een LS3 is met de cilinderinhoud van 6.0L wat eigenlijk voor de LS2 bedoeld is. Na veel uitzoeken blijkt dat er van de LS2-motor maar liefst 4 varianten zijn waarvan de variant 4 (L76) dus al de LS3 cilinderkoppen heeft die een veel betere doorstroming hebben en groter zijn in doorsnede, wat klinkt als meer vermogen


























Ik heb alvast de voorste remschijven gekocht en laten verzinken:











De brackets met bouten van een Audi RS2 die 1 op 1 op de 944 Turbo fusees passen voor de grote Brembo remklauwen





Ik had al 1 zijpaneel gekocht bij v.Sweeden die je op de volgende foto kan zien en ga zondagnacht naar Oostenrijk om het zijpaneel voor de andere kant op te halen. Wel balen dat ik er ruim 2000km voor rijden moet






Reply With Quote